مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

8 . از فضای سفید نترسید . 
فضای سپید یا این که همان فضای خالی یک المان براق در طراحی تارنما می‌باشد که مقدار خوانایی و دیده شدن سایت را بهبود می بخشد . به این محیط «فضای منفی» هم گفته می گردد چرا که هیچ المانی مثل محتوا، عکس و یا این که مواردی از این دست در این نواحی دیده نمیشود . 

طراحی سایت

بسیاری از صاحبان سایت‌ها اصرار دارند که از ذره ذره وبسایت برای معرفی تولیدات و خدمات و یا قرار دادن مطالب و نکات مفید استعمال نمایند در حالی که این کاملا غلط می باشد و فضای خالی اجازه میدهد تا محتوای تارنما و کاربران بتوانند نفس بکشند و بدون هر نوع هرج و مرج و سردرگمی به المان‌های وبسایت نظم میبخشد . 
تا اکنون اندیشه کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت فقط یک برگه سپید با یک عکس و یک پنل جستجو و یکسری دکمه معمولی است؟ 
9 . سایت را برای گوشی باصرفه سازی کنید . 
باید بدانید که در حال حاضر دست کم 80 درصد از یوزرها اینترنت تلفن همراه هوشمند دارا هستند و از این شیوه به سایت‌ها راز می‌زنند، مطالعه مینمایند و حتی خرید مینمایند . پس وبسایت شما باید ریسپانسیو باشد و برای موبایل به طور بدون نقص باصرفه سازی گردیده باشد به طوری که کاربران موبایل در آن حس راحتی کنند . 

10 . دیده گردید . 
در صورتیکه می خواهید حضور آنلاین موءثر داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد نمائید بایستی در وهله‌ی اول، به وسیله مخاطبان چشم شوید . 

این فعالیت با گسترش یک استراتژی سئو مناسب امکان‌پذیر است که بایستی با توجه به پرسونای مخاطبان و مشتریان خود که در موتورهای جستجو مواقعی را کاوش می کنند این کار را انجام دهید . تولید محتوای مرتبط با این فعالیت و بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها، ایجاد و تکثیر ویدیوها و وبلاگ و مقالات و مواقعی از این قبیل راه‌هایی برای دیده شدن در بستر وب و موتورهای جستجو مانند گوگل میباشند . 

باید ابتدا در مورد مناسب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق نمایید و بدانید یوزرها شما در اینترنت دقیقا دنبال چه چیزهایی می‌باشند و متناسب با آن محتوا تولید کنید، بعد از آن کاربران شما را پیدا می‌نمایند و ناچیز کم با شما آشنا می شوند و تبدیل به مشتریان شما میگردند . در لحاظ داشته باشید که سئو فرایندی تدریجی هست و ابدا قرار نیست به چهره ناگهانی از آن سود بگیرید و می بایست با کارایی و همت مداوم و روزمره این عمل انجام شود . 

11 . تست و آنالیز کردن را متوقف نکنید . 
چک راه‌هایی که برای رسیدن به نتایج موردنظر خویش استفاده می کنید بسیار کلیدی است و باید بدانید یوزرها شما چه طور با شما و سایت شما تعامل دارند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما چه‌طور می باشد و کیفیت صفحه های شما در موتورهای کاوش به چه چهره می باشد و چه رتبه‌ای دارید . 

در صورتی‌که صدها ورقه و مقاله دارید می بایست این صفحات را آنالیز کنید و اندازه تاثیرگذاری هر یک را انتخاب فرمایید و بعد از آن با اعتنا به آن ها گام بعدی خویش را بردارید . گاهی وقت‌ها ممکن است تغییراتی را در تارنما ایجاد کنید و معطل بمانید تا فیض آن را ببینید، این تست‌ها میتوانند پیروزی شما را تضمین کنند و هیچگاه نباید از انجام تست‌ها بترسید و یا آنان را رها نمایید . تست‌هایی مانند A/B میتوانند به فیس اصولی شما را در این موضوع یاری نمایند . 

12 . لینک‌های شکسته خود را اصلاح کنید . 
با توجه به تعداد صفحه ها و حجم وب سایت شما ممکن میباشد لینک‌های شکسته در تارنما شما به وجود بیایند و یوزرها حین استفاده از مطالب سایت شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر زیاد ناخوشایندی میباشد و بازده و همت تارنما شما را دستخوش تغییرات منفی و مخرب می کند و تجربه کاربری وب سایت شما را در کسری از ثانیه تخریب میکند . 

باید برای صحیح کردن این لینک‌های شکسته غایت تلاش و دقت خویش را به عمل ببنیدید زیرا این لینک‌های شکسته در رتبه‌بندی شما در موتورهای کاوش نیز تاثیر منفی دارا‌هستند . ابزارهای متعددی برای این عمل وجود داراست و اکثر اوقات ابزارهای سئو امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک‌ها و ترمیم آنها دارند . 

13 . پیشنهادات و ایده‌های نو و مختص ارائه دهید . 
اینکه چه‌گونه بازدیدکنندگان و مخاطبان خویش را تبدیل به مشتری میکنید و یا به عهد و پیمان بازاریابان آنها را وارد یک قیف برای فروش می کنید و آن‌ها را نگه می‌دارید تا مجدد و دوباره از شما خرید نمایند صرفا با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات جدید و مختص امکان‌پذیر هست . تقلید کردن از سایت‌های حریف ممکن است در آغاز برای شما منافعی داشته باشد اما تا زمانی که نتوانید صدایی منحصر به فرد خود ایجاد نمایید مدام ذیل سایه‌ی رقبا خواهید بود . 

پیچیده نیست، در صورتیکه این فعالیت را با مشورت همیاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و سعی و پشتکار مداوم را به کار ببندید مطلقا به فیض خواهید رسید و تصمیمات شما در این مسئله میتوانند انتخاب کننده باشند . در ضمن از تصمیم گرفتن، شکست میل کردن و مجدد بلند شدن نترسید . بخش اعظمی از شرکت‌های بزرگی که حال حاضر می‌شناسید بارها و بارها شکست خورده‌اند اما از آنها درس گرفته‌اند و رو به جلو تکان کرده‌اند . 

14 . محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خود تولید فرمائید . 
در صورتیکه محتوایی می‌نویسید که کاربران را مشغول کنید باید مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید . در صورتی‌که برای تمامی محتوا تولید فرمائید در حقیقت برای هیچ کس محتوا ساخت نکرده‌اید . محتوای شما خویش شما می‌باشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید . شما به دنبال چه مشتری‌هایی هستید? پس متناسب با آنها و برای آن‌ها محتوا ایجاد نمائید و سایر را به راحتی حذف فرمایید . 

می بایست بدانید چه کسی به سایت شما راز می‌زند و به چه منظور راز می‌زند و چه منفعتی برای شما داراست و متناسب با آن محتوا ساخت کنید . هدف ها تجاری شما می بایست در محتوا موج بزند ولی به گونه‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند . درصورتی که مخاطبانی دارید که از محتوای وب سایت شما استعمال مینمایند وظیفه شما این هست که این مخاطبان را تبدیل به مشتری کنید و می دانید چیست؟ هیچ چیز به مقدار اقتدار صحبت تاثیرگذار نمی‌باشد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت: 15:20

ولی 
چه وقتی پیوند ندهیم؟ 
استفاده کننده را خسته نکنید! به صورت به طور کامل ارگانیک پیوند داخلی بدهید .در صورتی‌که یک توشه یک واژه و کلمه یا این که عبارت دارای ارتباط را لینک و پیوند کردید، دیگر برای بار دوم و سوم در به عبارتی پاراگراف چه نیازی هست که پیوند باشد؟ به صورت کلی هیچ فرمولی وجود ندارد که چقدر لینک در صفحه شما باشد .ضابطه آن ارگانیک بودن می باشد . اگر واقعا می طلبد که که عنوانی را در مقاله خود بیش از یک بار لینک کنید، این عمل را بکنید .پیوند داخلی را برای استفاده کننده ساخت نمایید نه برای موتور کاوش و گوگل و کلا خزنده ها .همان مقدار ای که پیوند های داخلی شما برای استفاده کننده مفید و غیر آزار دهنده باشند، موجب رضایت خزنده ها هم خواهند بود . 

طراحی سایت

من در وبسایت های اهل ایران که کار پباده سازی وب سایت انجام میدن (سایت های پباده سازی سایت)، خیلی دیدم که کلمه و واژه “سایت” رو به تیتر لینک و پیوند داخلی، به برگه کلیدی سایت خودشون میدن و این عمل رو نیز در هر جای متن تکرار می کنن و فکر می کنند که فعالیت اصولی دارن انجام میدن .این عمل تنها و تنها over optimization هست و هیچ استفاده ای هم نداره . کلمه “سایت” به هیچ دردی نمیخوره! اون نیز به صفحه نخست! لینک داخلی همونطور که گفتم، بایستی ارگانیک و به جا باشه و تکراری نیز نباشه .(مگر این که حقیقتا به حافظه کاربر، تکرار موءثر باشه) . 

*** اگر تا کنون پیوند های داخلی را بی اهمیت می دانستید خوب تر میباشد تجدید حیث کنید . تأثیر لینک و پیوند های داخلی ممکن می‌باشد محسوس نباشد اما هنگامی در کنار فاکتور های دیگر سئو قرار می گیرد تأثیر خویش را به صورت غیر بی واسطه نشان می دهد . 

طریق 
استفاده از لینک داخلی 
برای این که ازلینک داخلی بتوانیم بیشترین فایده را ببریم از کلمات کلیدی برای درج لینک و پیوند داخلی به کارگیری می کنیم .یا یکی دیگر از منش های درج لینک داخلی استعمال از تیتر صفحه های مقصد می‌باشد . این فعالیت موجب می شود تا گوگل و سایر موتورهای جستجو در دوران ایندکس کردن صفحه های وب وب سایت صفحاتی را که به آن‌ها پیوند داخلی اختصاص داده شده را هم کاوش کند . در سود روبات های خزنده دوران مقطع بیشتری را در اینترنت وب سایت جستجو و جستجو می کنند . که در مبحث ، بهینه سازی و پباده سازی وب سایت یکی از مهم ترین نکات می باشد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 13:56

فراموش نکنید که در این مقاله من به دنبال این موضوع نیستم که کدام یک بهترند و فقط این زمینه را دنبال می کنیم که هر کدام چه قوانینی دارا هستند . 

طراحی سایت

کمپانی 
ها و تیم های پباده سازی اینترنت یک نفره و کوچک بخش اعظم شرکت های طراحی وب کمتر از ۱۰ کارمند دارا هستند . در واقع عمده نتایج جست و جو واژه و کلمه حیاتی ” طراح اینترنت ” و یا ” پباده سازی تارنما ” در موتورهای جست و جو به شرکت هایی ختم می شود که تنها یک تا پنج طراح اینترنت دارا‌هستند . در شرای شما به دنبال سرویس ها فردی و ارتباط تک نفره با طراح وب خویش هستید، این شرکت ها می توانند زیاد رضایت بخش باشند . 

مشکل‌ها 
احتمالی شرکت های کوچک این کمپانی ها نقاط ضعف های مضاعف اساسی‌ای می توانند داشته باشند . اولی مشکل نبود تجربه و مهارت تخصصی می باشد . شما باید ارزیابی های زیادی انجام داده و کمپانی طراحی اینترنت را ارزیابی نمایید تا مشاهده کنید که آیا آنان الزامات فنی برای اجرای پروژه شما را دارند یا این که نیکی . برای نمونه در صورتی‌که شما در بازار اینترنت سایت های تجارت الکترونیک قرار دارید، مطمئن گردید که شرکت مجری، برنامه نویس چابکدست برای وبسایت شما را دارااست . 
به علاوه، مطمئن شوید که برنامه نویس یا طراح وب، به طور تمام وقت روی پروژه شما کار می کند . مطمئنا پروژه های شما آنقدر دارای اهمیت میباشند که تمرکز بی نقص یک نفر بر روی آن واجب باشد . یک عدد از اصلی ترین مسایل که در مدت کار کردن با این شرکت ها روبرو می شوید، سندرم “برنامه نویس در هم اکنون غیبت” هست . در این سندرم برنامه نویس یا طراح وب، عمل شما را نصفه کاره رها کرده و غیبش می زند . با اینکه این زمینه همیشه چهره نمی دهد، اما شما بایستی قبل از شروع کار از مثال های عمل و تاریخچه کمپانی مطمئن شوید تا از ثبات عملکردی آنها اطمینان حاصل پیدا نمائید . شما نمی خواهید هزینه ها و مقطع خویش را صرف پروژه ای نصفه کاره کنید! بهتر می‌باشد یک خصوصی به مشتریان دیرین ایشان بزنید و نتایج را پرس و جو نمایید . 

کمپانی 
های تبلیغاتی مدعا وب شرکت 
های قابل اعتماد کمپانی 
های قابل اعتماد بسیاری اوقات، شما از قبل با کمپانی ها چاپ یا این که تبلیغات در رابطه میباشید . این کمپانی ها بروشورها، سربرگ ها و کارت ویزیت شما را طراحی کرده و یا چاپ می کنند، بنابراین وقتی شما می خواهید اینترنت وبسایت طرحی کنید، شما معمولا با همین شرکت ها تماس می گیرید . این رویکرد حلی مطلوب برای بخش اعظمی از وب وب سایت هایی هست که نو کار خود را آغاز می کنند . درصورتی که شما فقط به یک‌سری کاغذ معمولی نیاز دارید که به برنامه نویسی یا رئیس محتوا نیاز ندارد، یک شرکت تبلیغاتی می تواند وب سایتی خوشگل برای شما پباده سازی نماید که نماینده مارک شما در وب باشد . 

مشکل ها 
احتمالی پباده سازی اینترنت سایت با شرکت های تبلیغاتی شما نباید پروژه های پیچیده و بزرگ خویش را با کمپانی های تبلیغاتی انجام دهید . طراحی و بسط وب حوزه‌ ای بسیار تخصصی است و کمپانی های تبلیغاتی که فعالیت حیاتی آن‌ها بر چاپ تمرکز دارد، ممکن است تخصص حتمی برای پباده سازی وب تارنما موفق را نداشته باشند . عناصری نظیر بهینه سازی اینترنت تارنما برای موتورهای جست و جو، برنامه نویسی، طراحی خاص، توسعه و گسترش و طراحی اینترنت موبایل، هاستینگ و راهکار محتوا، کلیه منطقه هایی می‌باشند که کمپانی های بازاریابی و چاپ ممکن می باشد بضاعت و توان پاسخ اعلام کردن موءثر به آن‌ها در پروژه های بزرگ و پیچیده را نداشته باشند . هر چقدر نیز که این فعالیت ارزان تر یا این که سهل و آسان خیس باشد، هزینه های صرفه جویی گردیده فقط جایگزین عدم اثربخشی اینترنت وبسایت شما و ضرر ناشی از آن می شوند . شما بایستی بررسی کنید که آیا این شرکت ها کادر بسط اینترنت مناسب را داشته و از مشکل‌ها بیان شده در دو بخش هم پیشگیری فرمائید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 24 مرداد 1398 ساعت: 15:16

پوشه 
htaccess htaccess در واقع فایلی متنی (اما بدون پسوند) است که در سرور های مختلف (مخصوصا سرور Apache) برای در اختیار گرفتن عملکردهای آن قضیه استعمال قرار می گیرد، این فولدر در ریشه سایت یا این که در میان فولدرهای آن به رخ htaccess . (بدون فرمت) وجود داراست (اگر این فایل در سرور شما نیست، می توانید آن را ساخت کنید) و باطن آن دستوراتی مختص به رخ متنی و حروف با قاعده متن می شود، به استدلال این که فایل htaccess به رخ جدا از هم از پیکربندی اصلی سرور می‌باشد و برای سایتهای گوناگون می تواند مختلف باشد، امروزه از آن به وفور، به ویژه در سرورهای اشتراکی، برای دوباره نویسی لینک های داینامیک به استاتیک (Rewriting)، در اختیار گرفتن دایرکتوری ها با واژه و کلمه عبور (Authorization)، تنظیم داده ها مربوط به یونیکد صفحات، مسدود کردن IP، تنظیم و سفارشی کردن صفحات نادرست و . . . به کارگیری می شود؛ در مقابل فولدر دیگری به نام httpd .conf وجود داراست که به طور بدون واسطه و یکدست تنظیمات سرور را مدیر می نماید . 

طراحی سایت

فولدر php .ini 
در کنار فایل htaccess که پیکربندی سرور را رئیس می کند، در سیستم های مبتنی بر PHP معمولا در سرورها می توان از پوشه دیگری به نام php .ini برای در دست گرفتن رفتارها و امکانات مربوط به مفسر PHP به کار گیری کرد، اما این مسئله تا حدود زیادی به ویژه در سرور های اشتراکی، به اختیارات تعریف شده به وسیله مدیران هاست برمی گردد، از php .ini می بضاعت و توان به فرض برای غیر فعال یا فعال کردن بعضی خصوصیت ها در PHP استفاده کرد و تنظیمات پیش فرض را تغییر‌و تحول داد . 

پایگاه 
داده پایگاه داده یا دیتابیس (Database) به محل مراقبت داده ها معمولا به فیس داینامیک گفته می شود، به فرض در یک سیستم رئیس محتوا، وقتی مطلبی را ارسال می کنید، این مطلب در فیلد های خاصی که باطن دیتابیس با عنا وین معین توصیف شده، ذخیره می گردد تا در هنگام لزوم از اطلاعات آن استعمال شود، در واقع روش و ساختار دیتابیس ها شباهت زیادی به دنیای حقیقی و به فرض قفسه های یک کتابخانه دارد، در هم اکنون حاضر بیشتر سایت ها از این راه و روش به کارگیری می نمایند و نسبتاً رئیس یک وبسایت گرانقدر سوای به کارگیری از پایگاه داده غیر قابل تصور است، تنها سایتهای کوچک با صفحه ها استاتیک و ثابت، آن هم به تعداد کم، بی نیاز از دیتابیس هستند و در بقیه مورد ها شایسته ترین گزینه، به کارگیری از آن است، دیتابیس ها اشکال و کارکردهای مختلف دارند ولی در کل فراوان به نیز شبیه هستند، از جمله دارای اهمیت ترین سیستم های مدیریت پایگاه داده می بضاعت و توان Oracle، Microsoft SQL Server، MySQL و SQLite را اسم برد، ولی امروزه از MySQL برای برنامه نویسی با PHP و از Microsoft SQL Server برای برنامه نویسی با ASP بخش اعظم به کارگیری می شود؛ یاد دادن اصول کار با مقر داده در صورت آشنایی شما با یک عدد از لهجه های برنامه نویسی سمت سرور، عمل چندان سختی نمی باشد و تا حدود زیادی می بضاعت و توان طی مدتی کوتاه، بخش اعظمی از مطالب را فرا گرفت . 

نشانی اینترنتی 
اختصاصی تصور بخش اعظمی از مردم از ایمیل، محدود به خدمت های رایگان ارائه گردیده به وسیله شرکت های معروفی زیرا یاهو، گوگل، مایکروسافت و . . . است، ولی وقتی برای خود سایتی ایجاد می کنید، در قریب به حادثه موارد، می توانید پست الکرونیکی منحصر با تیتر دامنه خود داشته باشید، در سرورهای متفاوت و در در اختیار گرفتن پنل آن‌ها امکان ساخت آدرس اینترنتی های مخصوص برای دامنه شما وجود دارد و پس از ایجاد حساب کاربری و آدرس، می توانید از برنامه های رئیس ارسال و اخذ پست الکرونیکی نظیر Outlook Express یا این که برنامه های شبیه دیگر استعمال فرمایید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 12:28

همان‌طور که می‌دانید ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به یکی از شایسته ترین روش‌های کسب درآمد از وب تبدیل‌شده است و اکثری از اشخاص درصدد این می‌باشند که بتوانند درآمد خودشان را از این نحوه افزایش دهند . بعضا مواقع ممکن است شما بخواهید یک مغازه اینترنتی با چندین فروشنده به‌صورت به طور همزمان داشته باشید و تولیدها بقیه افراد را در سایت‌تان برای فروش قرار دهید . برای این فعالیت نیاز به یک پلاگین کاربردی دارید . در این مطلب آموزش کار با پلاگین دکان را یاد میگیرید . 

طراحی سایت

معرفی 
پلاگین دکان یکی از افزونه‌هایی که به شما برای ایجاد یک تارنما چندین فروشندگی یاری شایانی میکند پلاگین دکان هست . به‌بیان‌دیگر می‌توان اظهار کرد شما با به کار گیری از این پلاگین قدرتمند می‌باشید به تعدادی فروشنده این قابلیت را بدهید که درآن‌واحد در پنل‌های جدا و منحصربه‌فرد در سایت فروشگاهی شما عمل داشته باشند . 

پیشین از اینکه طریق کارکرد این افزونه را برای شما شرح دهیم بایستی این نکته را ذکر کنیم که شما برای استفاده از این افزونه بایستی حتماً ووکامرس را بر روی وبسایت خویش داشته باشید و می بایست محصولات خویش را وارد کرده باشید . 

فراگیری 
فعالیت با افزونه Dokan در وهله‌ی اول شما باید این پلاگین را دانلود و بر روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال فرمایید . آموزش نصب پلاگین وردپرس را ببینید . 

به‌صورت کلی روندی که شما بایستی برای آماده‌سازی دکان خود در این پلاگین طی کنید مشتمل بر 5 بخش جداازهم می باشد که در این مطلب برای شما ذکرشده می‌باشد . 

پس از فعال‌‌سازی این پلاگین شما با تصویری نظیر ذیل مواجه خواهید شد که باید در این کاغذ گزینه‌‌ی “بزن بریم” را انتخاب کرده تا بتوانید به روند بعدی بروید . 

پلاگین 
دکان پلاگین 
دکان پس‌ازاینکه بر روی مورد بالا کلیک کردید صفحه‌ای مشابه زیر برای شما سناریو داده می‌شود، درواقع این نصیب بخش اولیه روند به کار گیری از افزونه فروشگاه است که دربرگیرنده قسمت “فروشگاه”می‌شود . این قسمت شامل فیلدهای مختلفی می‌باشد که شما می‌توانیدآن‌ها را لبریز فرمایید و پس‌ازآن گزینه‌ی “ادامه” را گزینش نمایید، اما این امکان برای شما وجود دارد که بر روی گزینه‌ی “از این تراز بگذر” را تعیین نمایید تا بتوانید سوای واردکردن اطلاعاتی در این قسمت به فرایند بعدی بروید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت: 13:37

ترندهای پباده سازی وب سایت در سال 2019 به نوعی فوت کوزه‌گری برای بهتر دیده‌شدن شما و وب‌سایتتان است! هر روز به تعداد وب‌سایت‌های فعال در فضای مجازی افزوده می‌شود؛ در هم اکنون حاضر میلیون‌ها و‌ب‌سایت با موضوعات گوناگون کار دارند و هر کدام بسته به گونه فعالیتشان، از طراحی خاصی بهره‌مند می باشند . سوال بسیار مهمی که باید به آن جواب دهیم این هست که آیا همه‌ی این وب‌سایت‌ها به یک اندازه مخاطب و محبوبیت دارند؟ صرفا با تولید سایت می‌توان موفقیت را گارانتی کرد؟ حتما جواب شما نیز “خیر” است . 

طراحی سایت

عوامل دوچندان زیادی هستند که می توانند به یک وب‌سایت امداد نمایند تا هر چه خوب تر در روءیت کرد کاربران ظواهر شود . 
عواملی همچون: 
رعایت 
نکات و قوانین سئو بکاربردن 
تصاویر زیبا و جذاب ایجاد 
محتوای حرفه‌ای و اصولی به‌روزرسانی 
مداوم وب سایت پشتیبانی 
محصولات و خدمات اینترنت سایت مدیر 
برنامه‌ریزی گردیده (مدون) محاسبه 
رقبا تبلیغات 
در سایت‌های پر طرفدار و یا موتورهای جستجو اما آن‌چه امروز مسئله سخن این مقاله است، احتمال دارد از همه این مورد ها مهم‌تر باشد و آن پباده سازی فن ای وبسایت هست . شما ممکن هست از شایسته ترین متخصص سئو و برگزیدگان تولیدکننده‌ی محتوا به کار گیری کنید، همینطور میتوانید هزینه تبلیغات در گوگل را بپردازید؛ ولی تا وقتی که اینترنت وبسایت شما شکل و شمایل ویندوز 98 را داشته باشد، نباید انتظار موفقیت داشته باشید! آنچه شما را در معرض مشاهده کرد یوزرها حرفه‌ای و به‌روز قرار می‌دهد، طراحی فن ای تارنما شما است . 

وب سایت، ویترین مجازی شماست . این ویترین همواره می بایست دکوراسیون عالی و به‌روز داشته باشد . هر سال، برترین نوآوری‌ها و یا دستاوردهای ترندشده در مسئله پباده سازی حرفه ای سایت، زمینه دقت برنامه‌نویسان قرار می‌گیرد تا پروژه‌های پباده سازی وب وب سایت را مطابق با آخری مد روز، طراحی کنند . 
در مطلب پیش‌رو، قصد داریم برخی از ترندهای طراحی وبسایت در سال 2019 را با هم تحلیل کنیم؛ 
با 
ما هم پا باشید! 
ترندهای 
طراحی سایت در سال 2019 با فرارسیدن سال 2019، موضوع مد و مدگرایی مانند سال‌های قبل، مضاعف داغ شد . تعیین رنگ سال به وسیله کمپانی‌های مد و فشن، مدل لباس پوشیدن سلبریتی‌ها، تغییر تحول دکوراسیون منازل و… همه نشان از تغییراتی بود که مدگرایی به یار داشت . فارغ از این مسئله که آیا مدگرایی خوب می‌باشد یا نه، می بایست اعتراف کنیم که سیطره مدگرایی به طراحی وب سایت هم رسیده می باشد . احتمالا بتوان اظهار کرد یکی از کم‌هزینه‌ترین جور مدگرایی ترندهایی میباشد که برای پباده سازی حرفه ای وب سایت مطرح می شوند . 

هر ساله، برگزیدگان وب‌سایت‌ها و برنامه‌نویسان، ترندهایی که می توانند به شما کمک کنند تا خوب تر در مشاهده کرد یوزرها قرار بگیرید را معرفی مینمایند . این ترندها، تغییراتی هست که در فیس اعمال میتواند اینترنت تارنما شما را در زمره پربازدیدترین وب سایت‌ها قرار دهد . پیش از پرداختن به مهم‌ترین این ترندها، اضطراری می باشد بگوییم اعمال همگی این تغییرات بر وب تارنما حتمی نیست، بلکه به بهبود تجربه‌ای که یوزرها از وب سایت شما دارند، یاری می‌نماید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 13:26

 طراحی سایت

موتور جستجوی وب که به کمپانی مایکروسافت وابستگی دارد، ذیل عنوان موتور کاوش گر بینگ نامیده می شود که تحت اسم های ویندوز لایو سرچ، ام .اس .ان و لایو سرچ هم معرفی می شود . موتور جستجوگر بینگ در 28 مه 2009 توسط استیو بالمر در کنفرانسی زیر تیتر «همه ی چیزهای دیجیتال» در فرانسیسکو آمریکا، به عالم معرفی و در 3 ژوئن سال 2009 در دسترس همگان قرار گرفت . ویژگی هایی که بینگ در آن مدت داشت، مشتمل بر به نمایش درآوردن فهرستی از جستجوهای اینترنتی که مرتبط با موضوع بود، می شد . 

در این مقاله کارایی بر این شده تا به معرفی موتور کاوش بینگ پرداخته تا با مزیت ها و چگونگی کارکرد آن بخش اعظم آشنا گردید . برای رسیدن به جواب سوال هایتان تا انتهای این مقاله با ما هم پا باشید . 

 

راهنمای 
ثبت وبسایت و بلاگ در موتور جستجوی بینگ از لحاظ مرتبه بندی، موتور جستجو گر بینگ جایگاه دوم را آنگاه از گوگل می گیرد و مقام این رتبه ممکن میباشد سال های آینده با گوگل عوض شود . 
بر بر خلاف انتظار پس از عبور کرد سال‌ها زیاد، رقیبی برای گوگل پیدا گردیده که دوچندان قادر بوده و ممکن میباشد اندک ناچیز جای این موتور کاوش را هم بگیرد 
ذکر این نکته حائز اهمیت می‌باشد که در موتور جستجو گر بینگ نتایج کاوش به طور مرتبط و هماهنگ با جستجوی کاربران اینترنتی می باشد اما از نظر رتبه بندی دارنده تفاوت زیادی با گوگل می باشد . که این امر سبب ساز به به مورد جلب اعتنا قرار تصاحب کردن موتور جستجوی بینگ در حیث متخصصین سئو شده هست . 

فرقی نمی نماید که شما در گوگل اقدام به جستجوی مقاله موضوع لحاظ خویش نمائید یا در بینگ، در هر دو فیس به انگیزه و نتیجه ی دلخواه خویش خواهید رسید . کلیدی ترین مورد ای که برای یک متخصص سئو در رابطه با وصال به درجه مناسب در نتایج کاوش با اهمیت و ضروری می باشد، شناخت الگوریتم های مربوط به موتور کاوش گر Bing می باشد . دربین الگوریتم گوگل و بینگ تفاوت متعددی وجود دارد، چون در ارائه نتایج به یوزرها به طور کاملاً مختلف و مستثنی کار می نمایند . 

موتور 
جستجوی بینگ موتور 
جستجوی بینگ 
امروزه با ترقی تکنولوژی و فراگیرشدن استعمال از اینترنت، بسیاری از افراد برای دستیابی به اطلاعات مختلف از موتورهای کاوش استعمال می کنند . در واقع موتورهای کاوش ابزاری برای جستجو و یافتن اطلاعات زمینه حیث استفاده کننده با دقت به کلمات با اهمیت در وب می باشند که سود جستجو به رخ صفحه های نتایج نمایش داده خواهد شد . اشکال مختلفی از موتورهای کاوش جان دار می باشند که موتور جستجوی بینگ(bing) یکی از موتورهای پرکاربرد در میدان اینترنت گردی محسوب می شود . موتور جستجوی بینگ توسط شرکت مایکروسافت پباده سازی شده می‌باشد و به تیتر رقیبی حاذق برای موتور جستجوی گوگل به شمار می آید . امروزه اکثری از وب مسترها و فعالان در موضوع با صرفه سازی وب(سئو) از این موتور جستجو برای هدف ها خویش منفعت می مارک و یوزرها اینترنتی نیز در مرحله گسترده ای از موتور جستجوی بینگ به کارگیری می کنند . 

انتخاب تصاویر پس موضوع جذاب و جذاب در برگه مهم بینگ منجر گردیده میباشد که اعتنا بخش اعظمی از یوزرها را به سمت خود معطوف کند . ماهیت سعی موتور جستجوی بینگ به مدل ای می باشد که پس از وارد کردن واژه و کلمه دارای اهمیت مورد لحاظ در فریم جستجو، نتایج مضاعف موثر وکاربردی سناریو داده خواهند شد و این امر باعث گردیده تا به یکی از رقیبان سرسخت موتور جستجوی گوگل تبدیل شود . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 179 تاريخ : شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 14:50


در لحاظ داشته باشید تولید و تولید هر کدام از انواعِ محتوایی که گفته شد، ممکن است نیاز به صرف بازه بخش اعظمی داشته باشد، ولی فراموش نکنید انگیزه شما از تولید محتوا، فراگیری و ارائه شیوه حل برای معضلات یوزرها می باشد . در واقع هدف شما ایجاد یک محتوای با ارزش و یاری به بازدید کنندگان و خوانندگان تارنما خواهد بود . 

طراحی سایت

مسلما 
بخوانید: برای روش اندازی وب وب سایت به چه چیزی نیاز دارید؟ [ فیلم ] 

تولید 
محتوای ارزشمند 

پس اگر اینفوگرافیکی که ساخته اید و یا ویدیوهای آموزشی شما آن قدرها فن ای نیست، نگران نباشید . 
خیلی وقت ها ویدیوها و یادگرفتن های به ظواهر مبتدی و تازه کار که به وسیله افرادی مثل خویش شما ایجاد میشه بسیار قابل اطمینان خیس از کلیپ های شرکتی و رشته ای می باشد که بخش اعظم قصد فروش دارا‌هستند تا فراگیری . 

تولید و ساخت محتوای گرانبها مضاعف اساسی خیس از بی عیب و نقص بودن و بدون نقص بودن اون هست . 
پس بهتره به جای نگرانی از بابت پباده سازی ضعیف یا آماتور بودن ویدیوها و یا وجود خطاها جزئی در نوشته و مقاله ها خود، به تاءمل ساخت و تولید قیمت و یاری به مردمان باشید . 

در رابطه با ساختِ گونه های محتواهای گفته گردیده در فوق به زودی آموزش هایی در تارنما قرار خواهد گرفت . 

 

اشاعه 
محتوای ساخت شده بعد از تولید اینترنت وبسایت و تولید محتوای آن، نوبت میرسه به اشاعه محتوا و قرار دادن اون جلوی چشم مخاطبان انگیزه . 
اکثری از افراد بعد از تولید محتوا، هیچ کاری نمی کنند به آرزو این که مخاطب خویش به خود مقاله رو پیدا کرده و آن را مطالعه خواهد کرد . این عمل هیچ زمان فیض ای نخواهد داشت . 

 

برای 
اشاعه محتوای ساخت گردیده میتونید از رویکرد های زیر استفاده کنید: 
کامنت گذاری یا گذاشتن حیث در وبلاگ های مرتبط با مورد وب سایت تان (در این قضیه بهتر است یک خصوصی نکات رو رعایت کرده تا به عنوان یک اسپمر شناخته نشوید .) 
به 
اشتراک گذاری محتوای ایجاد گردیده در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت 
در فروم ها یا انجمن های مذاکره و لینک دهی به محتوای وبسایت خویش در نصیب امضا با صرفه 
سازی یا این که سئوی محتوا با کلمات حیاتی قضیه نظر برای گوگل پاسخ 
گویی به سوالهای مطرح شده در وب سایت های پرسش و پاسخ و لینک دهی به محتوای وبسایت خود ارسال 
لینکِ محتوایِ تولید گردیده در سایت های لینکدونی یا این که دایرکتوری ها تبلیغات 
برای محتواهای ایجاد شده، در وبسایت مالامال بازدید با پرداخت هزینه 

ترویج 
محتوا برای ارتقاء بازدید کننده 

ضروری هست برای هر محتوایی که در تارنما خویش تولید می کنید از شیوه های گفته گردیده در بالا استفاده کرده تا سایر افراد از وجود وبسایت شما و مطالب باارزش آن آگاه شوند . 

 

جلب 
توجه مخاطبان بعد از آن از اینکه راه های گفته گردیده در فوق رو اجرا کردید، قلیل ناچیز شاهد افزایش ترافیک یا بازدید کننده سایت خویش خواهید بود . درحال حاضر نوبت میرسه به اولی و مهم‌ترین انگیزه هر کسب و فعالیت اینترنتی یعنی برقراری ارتباطِ بلند دوران با بازدید کنندگان و مخاطبان وبسایت . 

مسلما شما با هر بازدید کننده ای که وارد تارنما تان میشود، نمیتونید رابطه برقرار فرمائید . بخش اعظمی از این بازدید کنندگان آنگاه از مطالعه چندین مقاله، وبسایت شما رو کنار گذاشتن خواهند کرد . پس ضروری می‌باشد تا به نحوی این بازدید کنندگان را در وبسایت خود نگه دارید یا این که از آن ها بخواهید کاری انجام دهند . 

به عنوان مثال، از آن ها بخواهید تا محتوای وبسایت شما رو به اشتراک بگذارند، ولی این مهم، نیازمند این می‌باشد که محتوای وبسایت تان عالی و منحصربه‌فرد باشد تا آن ها حاضر باشند آن را به اشتراک بگذارند . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت: 12:14

پباده سازی 
وب سایت با به کارگیری از قالب های فراهم چه مزایا/معایبی دارد؟ 22:00 
- 11 مهر 1395 هنگامی که تصمیم می‌گیرید یک وبسایت منش اندازی کنید، آیتم های متعددی در پیش رو دارید و در‌صورتی‌که در گزینش قابل انعطاف افزار مورد حیث خویش اعتنا نکنید ممکن می باشد به فیض دلخواه خویش نرسید و مثل برخی از اشخاص نو فعالیت پس از مدتی عمل در اینترنت، عطای آن را به لقایش ببخشید . 

طراحی سایت

مزایای 
طراحی تارنما با به کار گیری از قالب های آماه قالبهای مهیا یک مزیت کلیدی دارند و آن این میباشد که می توانید قالب را گذشته از خرید بصورت بی نقص تحلیل کنید و در صورتیکه با مباحث پباده سازی وب سایت آشنا باشید خیلی سریع میتوانید مشکلات قالب را تشخیص دهید و از خریدن آن صرفنظر نمائید . ولی اگر قالب مطابق با استانداردها پباده سازی شده بود بلافاصله آن را دانلود می‌کنید و سایتتان را با آن خط مش می اندازید . 

ولی در صورتی‌که با مباحث فنی پباده سازی تارنما شناخت نداشته باشید یا این که باید از یک فرد آشنا به مباحث فنی یاری بگیرید یا با اعتنا به اعتبار و سابقه طراح قالب، نسبت به خرید آن مبادرت فرمائید . 

خرید از طراحان با سوابق بهترین آیتم برای افراد نا آشنا به مباحث فنی هست . 

ارزانتر بودن قالبهای آماده مزیت دیگر این قالبها می باشد . 

معایب 
قالبهای آماده در 
بعضا از قالبهای آماده (مخصوصا قالبهای رایگان) این معضلات مشاهده میشود: 
عدم 
رعایت استانداردهای سئو سنگین وزن 
بودن قالب متناسب 
نبودن طرح و رنگ قالب با قضیه کار اینترنت تارنما شما پباده سازی 
وبسایت با استفاده از قالب های آماده با توجه به این که سالها در زمینه طراحی اینترنت وبسایت عمل میکنیم، اقدام به پباده سازی انواع اینترنت وبسایت با قالب فراهم نموده ایم و درصورتیکه مایل می‌باشید با اطمینان یک سایت با قالب فراهم خط مش اندازی فرمائید لطفا با ما تماس بگیرید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت: 13:03

زمانی که از طراحی ساختار وبسایت سخن می شود . بخش اعظمی نقش والا منوی تارنما را به آلزامیر می سپارند . منوی وب سایت می تواند موفقیت و شکست یک وب سایت را تعیین نماید . عناوین و ساختار منو تارنما سطح تعامل کاربران سایت که از شیوه موتورهای جستجو به تارنما شما منتقل گردیده اند را انتخاب خواهد کرد . منوی تارنما همچنین به سهولت استفاده از وب سایت امداد زیادی می نماید . داشتن یک سایت که کاربران در آن احساس راحتی نمایند نیز به معنا ارتقاء تعداد خریداران وبسایت خواهد بود . 

طراحی سایت

در ادامه راهکارهایی برای پباده سازی منو تارنما ارائه داده ایم که به شما یاری می کنند از طراحی ساختار سایت خود برای ارتقا نرخ تبدیل سایت استفاده کنید . 

راهکارهای 
پباده سازی منو وب سایت جهت ارتقا نرخ تبدیل سایت 1- برای طراحی یک منوی حرفه ای برنامه ریزی نمایید . 


پباده سازی 
منوی تارنما حرفه ای 


از به عبارتی اولِ فعالیت منوی سایت را در نظر داشته باشید . ابزارهایی موضوع نیاز خویش را لیست نمائید و برای آن‌ها یک اولیت بندی تعیین نمایید . این اولویت ها اصولاً بر حسب اندازه تاثیر این عوامل بر وبسایت گزینش می شوند . شما می توانید لیستی از صفحات تارنما تهیه و تنظیم کنید و یا به آسانی از نقشه سایت برای اینکار به کار گیری نمائید و صفحاتی که برای وب سایت شما اهمیت بیشتری دارند را معلوم کنید . تارنما مپ ها فرمت های مختلفی دارند و شما می توانید از هر کدام از آن ها که مایل می باشید به کارگیری نمایید . 

2- ساختار منوی وب سایت را فن ای طراحی فرمایید . 


ساختار 
منوی سایت 


ساختار منوی تارنما به شرکت و اداره شما تعلق کامل داراست . وقتی که شما برای شرکت خود یک تارنما پباده سازی می نمائید . وجود یک طرح و نقشه قبلی به سرعت دهی امور کمک متعددی خواهد کرد . در این طرح و نقشه شما باید یک تجربه کاربری مثبت را به مخاطبان سایت خود ارائه دهید . خط مش شغل های متعددی برای طراحی یک منوی کاربرپسند وجود دارااست که بعضی از آنها را در این بخش بررسی می کنیم . 

3- یک منو یا این که یکسری منو در تارنما خویش درج نمائید . 

 


درج 
تعدادی منو در سایت 

 


هر چه اینترنت تارنما شما سرویس ها بیشتری توصیه دهد، تعامل یوزرها با آن بیشتر خواهد شد . این بدان مفهوم هست که شما قطعاً بیش از یک منو در سایت خود ضروری دارید . شما نمی توانید تمام نیازهای کاربران خویش را در یک منو درج کنید . یعنی آنکه عملاً با یک منو نمی بضاعت و توان ساختار استفاده کننده پسندی داشت . بعضی از وبسایت ها تعداد متعددی منو در وبسایت خویش به عمل می برند و برخی دیگر صرفا از دو منو در وب سایت خود به کارگیری می نمایند . شما باید خدمت هایی را که مخاطب بالاتری دارااست را در منوی قرار دهید چون که کاربرها به این خدمات اعتنا بیشتری نشان می دهند . این سرویس ها نیازهایی از مشتریان می‌باشند که شما کارکشته به پاسخ گویی به آن‌ها میباشید . 

منوی مهمتر باید در آغاز در دیدرس مخاطب قرار داشته باشد . منوی دیگر از منوی نخستین ناچیز اهمیت تر است ولی این به معنی بی اهمیت بودن آن نمیباشد . بلکه شما نمی خواهید مخاطب را با قرار دادن آن ها در اولیت اولیه سردرگم فرمایید . در واقع ترجیح می دهید که این عنصرها دقت مخاطب را در به عبارتی بدو ورود به وبسایت جذب نکنند . 

لینک و پیوند های مربوط به سوالات مخاطبان و صفحه در رابطه ما می توانند در این منو قرار داشته باشند . قطعاً شما نیز سایت های بخش اعظمی را می شناسید که این پیوند ها را از لینک های مهم منوی سایت خود قطع کرده اند . 

4- نوشته های منحصر به شخص در منو اهمیت خارق العاده داراست . 


متن 
های مخصوص به شخص در منوی سایت 


لغت ها دارای اهمیت اهمیت بسیار بالایی دارا‌هستند . شما باید در منوی سایت خود از کلماتی استعمال فرمائید که توصیفی باشند . 

موتورهای کاوش هنگامی که از لغات توصیفی در منوی خود به کارگیری فرمائید بهتر کار می نمایند . 
هنگامیکه نوشته لینک و پیوند های منوی شما توصیفی باشد گوگل و دیگر موتورهای جستجو سهل و آسان تر زمینه صفحه ای که این لینک و پیوند ها به آن اشاره دارند را درک می کنند . در واقع می بضاعت اعلام کرد که تبلیغات شما برای محصول و خدمات ارائه گردیده در وبسایت می تواند از منوی تارنما استارت شود . 

یوزرها وبسایت سپاسگذار منویی خواهند بود که به آنها بگوید دقیقاً به چه کاغذ ای منتقل خواهند شوید . 
نکته ای که بایستی حتماً در طراحی منوی سایت خویش رعایت نمائید درج کلا و سرویس ها شرکت در منو می‌باشد . به این ترتیب کاربران و موتورهای کاوش به آسانی می توانند متوجه شوند که شما چه مال و خدماتی ارائه می دهید و این کالا ها و خدمات در کدام بخش وبسایت قابل دسترسی می باشد . 

نام 
هایی که در منو باید از آن ها اجتناب فرمائید : 

ساختار 
منوی سایت 


درج فرآورده و سرویس ها به تنهایی به ارتقاء مرتبه وبسایت شما امداد متعددی نمی نماید . شما باید در منوی خود از کلماتی استفاده کنید که کاربران برای یافتن این کالاها و خدمات فایده می گیرند تا موتورهای کاوش و کاربران راحتتر با منوی تارنما شما ارتباط برقرار کنند . 

1 - از ساختارهای سردگم کننده به مراد ارتقا تباین منوی وبسایت به کارگیری نکنید . 
منوی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد ولی این گزاره به آن معنا نمیباشد که این اهمیت به قدری باشد که شما بخواهید ساختار وب سایت را صرفاً برای اکثر به نمایش گذاشتن منو پباده سازی فرمایید . مسلماً چنین طراحی سبب سردرگمی مخاطبان تارنما شما خواهد شد . سردرگم کردن مخطبان وب سایت هم اندازه می‌باشد با رفتن این مخاطبان به سایتی معمولی تر . 

2 - از منو های بازشونده به کار گیری نکنید . 


منوهای 
باز شونده 


منوهای بازشونده می توانند برای کاربران و موتورهای جستجو حیران کننده باشند . زمانی یک استفاده کننده روی منوی کلیک می کند مراد خود را مشخص می نماید . البته بجای هدایت به کاغذ ای که مراد وی را براورده کند، لیستی از امکانات به او نشان داده می شود که می تواند کاربر را سردرگم کند . 

اگر تعداد ذیل منوهای تارنما شما مضاعف باشد مخاطبان مقطع متعددی را صرف آنالیز تمام عناصر جانور در منو می کنند و این ممکن هست مخاطب را از انگیزه اصلی خویش در وبسایت یعنی خرید محصول شما گشوده دارد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 14:18

طراحی 
یک دیده انداز عملی برای زندگی شما10 / 10 از 1 کاربر در این قسمت از وب تارنما طراحی وبسایت عملکرد ما بر این میباشد تا یک چشم انداز عملی برای زندگی ارائه دهیم . معاش ما مانند همان مسافرتی است که تا کیش می رویم . در حالتی که با برنامه برویم چه اتفاقی می افتد و بدون برنامه برویم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ زندگی فارغ از برنامه، یعنی یک گام به جلو و یک گام به عقب . بایستی گاهی اوقات معنای عبارات را در ذهنمان بشکنیم . دیگر کلمه ها را آنگونه که تاکنون یاد گرفته ایم، تعریف نکنیم . برخی از این کلمه و واژه ها، ذهن ما را بسته اند . بیاییم به شکل جدیدتری این کلمه ها را برای خودمان توصیف کنیم . باید تمامی چیز را به عدد تبدیل کنیم . دیگر کلام کلی و صرفا کیفی نزنیم، برای نمونه اینجانب معاش خیلی عالی و عالی می خواهم، من خیلی پول می خواهم . اینها هنگامی مضمون‌ دارا هستند و سبب ساز انگیزه در شخص می شوند که به عدد تبدیل شوند . 

طراحی سایت

چشم 
انداز شما چیست؟ 
شاید تاکنون واژه و کلمه هایی نظیر دیده انداز کشور‌ایران ۱۴۰۴، چشم انداز کمپانی مایکروسافت، چشم انداز اپل و… به گوشتان خورده باشد . می خواهم دیده انداز را از تعریف کتاب های سنگین و کلفت جدا کنم و با عبارت معمولی بگویم، وقتی می خواهید برای خودتان یا این که کمپانی تان دیده انداز توصیف کنید، باید ابتدا امکانات، توانمندی ها و شایستگی های فعلی خود یا شرکت خود را توصیف نمائید . در حوزه های مختلفی می توانایی توانمندی ها و شایستگی ها را توصیف کرد . در صورتیکه به لحاظ فردی نگاه کنیم، در حوزه هایی زیرا استعداد، هوش، تحصیلات، سابقه کاری و تجربه، بابا و مامان و بقیه اعضای خانواده، وضعیت شغلی، توانمندی فیزیکی، ظاهر و… و در‌صورتی‌که به لحاظ سازمانی ببینیم می بضاعت در حوزه هایی زیرا بازاریابی و فروش، نیروی انسانی، بخش تولید، ساختار سازمانی و اداری، توانمندی مالی، قدرت توزیع، آوازه و اعتبار برند، حسن سابقه و تجربه سازمانی و…، توانمندی ها و شایستگی ها را تعریف کرد و سپس ببینیم چقدر می توانیم به این مهارت ها و توان ها در آتی بیش تر کنیم . دیده انداز یعنی «یک ایده آل رسیدنی» ایده آلی که ما یا شرکت ما می تواند به آن رسد . 

● 
از خودتان سبقت بگیرید 
خیلی از شرکت ها از دیده اندازی که برای ۵۰ سال متن اند، در طول ۲۰ سال عبور کرده اند، مثال اش مایکروسافت هست که دیده اندازش این بود: «روی هر میز یک کامپیوتر .» یکسری سال پیش چشم اندازش را عوض کرد: «هر میزی یک کامپیوتر برای ۲۰ سال آتی .» یعنی سال ۲۰۳۰ باید به اینجا برسیم که کامپیوتر شما میز شماست . 

تخیل: قدرت و بضاعت و توان فوق العاده مفیدی هست که آفریدگار به ما داده میباشد ولی مانند خیلی از توان های دیگر می توانیم این توان را بیهوده هدر بدهیم یا به خیر و خوبی از آن به کارگیری کنیم . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 12 مرداد 1398 ساعت: 14:42

15- 
ساخت وبسایت وبلاگدهی با وردپرس ساخت تارنما وبلاگدهی با وردپرس یکی از خوشمزه ترین و جالبترین امکاناتی میباشد که وردپرس در اختیار شما قرار خواهد داد . در مقدمه برای استفاده از وردپرس که اون رو تبدیل به یک سرویس وبلاگدهی مشابه بلاگفا کنید پایین ابزار جداگونه ای با عنوان WordPress MU بود که بعد از آن از ارائه نسخه 3 وردپرس این ابزار در کنار وردپرس تلفیق شد و شما در هر زمان که شم فرمایید میتونید تا وب سایت وردپرسی خودتون را به موقعیت کانال تبدیل نمایید و بعد از آن از فعال کردن وردپرس کانال یوزرها در وب سایت ثبت اسم کرده و بلاگ هایی برای خودشون به صورت ساب دامنه و یا ساب پوشه اخذ کنند . مثال های بسیار موفقی نیز در قضیه وبلاگدهی با وردپرس وجود دارا هستند که شما را از پباده سازی وبسایت با یک CMS منحصربه‌فرد بی نیاز خواهند کرد . 

طراحی سایت

ساخت 
وب سایت خبری با وردپرس 
16- 
تولید تارنما خبری با وردپرس به دلیل انعطاف پذیری و سئوی بالایی که وردپرس دارااست میتونید تا از اون برای روش اندازی اشکال تارنما های خبری و تفریحی اقدام فرمایید و با قرار گیری در صدر نتایج موتورهای کاوش خیلی سریعتر نسبت به یک سایت ساز اختصاصی رشد و ترقی فرمائید . امروزه کمتر کسی رو می بینید که در ارتفاع روز به یکی از این سایت ها برای پیگیری اخبار روز مراجعه نکنه پس اگر قصد دارید تا از وردپرس برای رویکرد اندازی سایت خبری استعمال فرمایید تعلل نکنید و همین درحال حاضر با تهیه قالب خبری مطلوب که در پوسته های وردپرسی به وفور پیدا میشه سایت خبری خودتون رو راه اندازی فرمایید و از امکاناتی که نظیر چندنویسندگی، ایجاد خبر نامه و… که برای هر وبسایت خبری مورد نیاز می باشند و در اختیار شما قرار میده لذت ببرید . 

ایجاد 
تارنما فیلم با وردپرس 
17- 
ساخت سایت پخش آنلاین فیلم و موسیقی با وردپرس همونطور که در بالا نیز اشاره کردم یک عدد از مورد ها استعمال از وردپرس برای پباده سازی و شیوه اندازی سایت فروش تولیدها فیزیکی هستش بر همین پایه با به کارگیری از افزونه های دیگه هم میتونید تا اقدام به روش اندازی یک تارنما برای پخش انلاین فیلم و موسیقی نمائید و به چهره رایگاه و تجاری نسبت به ارائه اونها اقدام نمائید تا کاربران با عضویت و ثبت اسم در سایت بتونند به اونها گوش داده و تماشا نمایند و خیلی آسوده فارغ از نیاز به رد و بدل کردن محتوای چندرسانه‌ای از وبسایت شما به چهره به روز به کار گیری نمایند . 

تولید 
وب سایت آموزش آنلاین با وردپرس 
18- 
ایجاد وب سایت فراگیری آنلاین با وردپرس امروزه دیگه کمتر کسی صبر اینو داره تا با طی کردن یک مسیر طولانی بره به آموزشگاهی که برای یادگیری فن خاصی اونو گزینش کرده . بلکه میشینه تو خونه و خیلی سهل از نحوه سایتی که برای آموزش آنلاین پباده سازی شده اقدام به یادگیری اون کلاسی که ثبت اسم کرده میکنه و در غایت در حالتی که این کلاس آموزشی طوری بود که برای ارائه سند نیاز به آزمون حضوری داشته باشه یک روز رو برای این عمل اختصاص بده اما این قابلیت نیز وجود داره تا امتحان رو به صورت آنلاین برگزار کنیم تا محصلای ما بتونند تا از همین طرز در آزمون شرکت نمایند . برای ایجاد وب سایت آموزش آنلاین نیز میتونید روی وردپرس حساب ویژه ای گشوده فرمایید و با به کارگیری از پلاگین هایی که در اختیار شما قرار میده اقدام به برگزاری انلاین کلاس های آموزشی کرده و در غایت یک آزمون آنلاین هم برگزار فرمائید تا کمپانی کنندگان بتونند بر اساس زمانبندی در اون شرکت کنند . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398 ساعت: 13:01

 
16 . از 
گویش مشتری سند نامه رضایت مشتری گزیده از وبسایت های تجارت الکترونیکی و فروشگاهی روز جاری است . معمولا این بخش در صفحه ها محصولات قرار داده می شود البته در صورتی‌که مشتری نظری در مورد کل فروشگاه مجازی شما دارد قرار دادن آن در ستون های کناری وبسایت به چهره اسلایدر می تواند مفید باشد . 
 
17 . طرح 
های دیگر محصول سایز و رنگ های متعدد یک کالا عمدتا برای آن تنوع ایجاد می نماید . کارایی نمائید سوای توضیح اضافه با استفاده از تجهیزات طراحی تجربه ی مشاهده تنوع کالا را در اختیار مشتری قرار دهید . ارائه تصویری از کلامی بهتر میباشد بدین ترتیب همت کنید تنوع رنگ را با المان رنگ و سایر خصوصیات را با آیکون نشان دهید . 
18 . تکمیل 
سفارش ساده انگیزه شما برگه توصیه است، جایی که شما استفاده کننده را رهبری می فرمایید .هنگامی که کاربر به این برگه رسید نباید اجازه دهید آن را کنار گذاشتن نماید . قسمت ها و پیوند های اضافی را از این کاغذ حذف فرمائید . عملکرد نکنید چیز دیگری به او بفروشید . هرچه کمتر تمرکز او به نیز بخورد بخت خرید بخش اعظم می شود . 
19 . دکمه 
افزودن به سبد خرید قاعده اصلی در مغازه آنلاین قابلیت و امکان استفاده هست . دکمه «افزودن به سبد خرید» بایستی از سایر موادسازنده مجاورش متمایز بوده و نباید از عناصر فرعی مثل لایک و به اشتراکگذاری قلیل رنگ تر و ناپیداتر باشد . 
20 . اطلاعات 
تماس در در بین نکته های تجربه کاربری که معمولا فن ای ها از آن خاطره می نمایند قرار دادن راهی برای تماس مشتریان با شما هست . طبیعتا اکثری از مشتریان ممکن می‌باشد بخواهند برای پرسیدن سوالاتی با شما در تماس باشند . همت نمایید شماره تلفن و ایمیلی حقیقی وواقعی به همراه فرم تماسی برای مشتریان قرار دهید . قرار دادن نقشه گوگل در برگه تماس که در آن نشانی فیزیکی شما در فیس وجود پین گردیده می تواند اثرگذار باشد . 
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت: 13:24

 

ما نکته وار به حضور پهنا می کنیم : 
۱ . شما بایستی مطلقا جایی برای جست و جو (Search bar) در بالای اینترنت وب سایت داشته باشید که همت قابل قبولی دارد . 

طراحی سایت
پباده سازی 
نوار جستجو در اینترنت وبسایت ها پباده سازی 
نوار کاوش در وب وب سایت ها بارها شده هست که شما یک مال را در درون اینترنت تارنما ها جست و جو کرده و سود ای اخذ نکرده اید . اگر چنین اتفاقی در وب تارنما یک ایجاد کننده بیفتد مطمئنا تعداد متعددی از یوزرها خویش را از دست می دهد چون وب سایت های رقبای متعددی وجود دارا‌هستند که شما می توانید به راحتی در سرچ بار ایشان هر چیزی را جست و جو کرده و پیدا نمایید . 
به نکات تحت در ایجاد یک سرچ باکس توجه کنید و یا این که از کمپانی پباده سازی وبسایت خویش بخواهید در نظر بگیرد: 
الف . به کار گیری از عکس مطلوب . 
محصولات گوناگون دارنده ویژگی ها و نکات تولید متفاوتی میباشند که معمولا در اسم و گونه محصول درج می شوند . برای نمونه عبارت “SS” در انتهای اکثری از تولیدات به معنای استیل سوای کناره (Stainless Steel) هست . مطمئن گردید که در سرچ بار شما تمام این متغیرها قابل جست و جو میباشند و شخص می تواند مطلوب ترین کالا را برای خویش پیدا کند . 

ب . دستورالعملی برای مشکلات تعبیه نمایید . 
یکی از مشخصات اصلی در سرچ بارها امکان تصحیح خطا های املایی کاربران می‌باشد . این قضیه سبب می شود شخص به راحتی تولید ها خویش را پیدا کرده و به نادرست اندیشه نکند سرچ توشه شما دارنده نقص‌ است . 

۲٫ مشخص و معلوم فرمائید که هر مال یکسری نوع داراست . 
هیچ چیز عمده از این زمینه آزار دهنده نمی‌باشد که شما بتوانید فرآورده مناسب برای خویش را پیدا کنید اما بفهمید که این مال پنج مدل متعدد دارد (خصوصیات زیاد مختلف دارند) و به نیکی توضیح داده نشده می باشد که تفاوت آنان چه می باشد . برای نمونه در صورتیکه شما اتومبیل ظرفشویی استیل دو تکه اخذ کنید، در حالی که می خواستید اتومبیل ظرفشویی ترکیبی داشته باشید، مطمئنا از خدمات وب وب سایت غمگین می شود . یک توضیح مختصر در قضیه این‌که چطور یک جور متاع با نوع دیگر مختلف میباشد می تواند سبب شود مشتریان به راحتی مدل دلخواه خویش را انتخاب کرده و نکته سنجی ساخت کننده را می رساند . 

۳٫ یک برگه توضیح بی نقص برای هر محصول تعبیه نمائید . 
یک لینک به کاغذ ای که مشخصات بدون نقص جنس را توضیح می دهد می بایست در تمام صفحات باز‌نگری متاع شما وجود داشته باشد . بخش اعظمی از تارنما ها از کاربر می خواهند که به کاغذ اول رفته و آنگاه دوباره کالا جست و جو شود تا اطلاعات بدست آید . این مورد باعث می شود استفاده کننده از جست و جو کردن وبسایت خسته شده و از تارنما بیرون شود . 
این مسئله عین این می باشد که شما از فروشنده بخواهید در هر بخش از کارخانه شما یک مکالمه یکسان را با تمام مسئولین داشته باشد! شما بایستی نکات ویژه و متمایز فرآورده را به با فرمتی زیبا و قابل پرینت گرفتن در هر کالا قرار دهید . 
شما می توانید همیشه از عکس های دو بعدی و سه بعدی برای نشان دادن ویژگی ها متمایز هر گونه به کار گیری نمایید . 
خساست در عکس یعنی مرگ در وب ! 
۴٫ هرگز از آلبوم های قابل اسکرول کردن و پنجره های پاپ آپ استعمال نکنید . 
طراحی 
آلبوم تصاویر صنعتی در اینترنت وب سایت ها پباده سازی 
آلبوم تصاویر صنعتی در وب وبسایت ها این خصوصیات اینترنت سایت سبب می شود فرد اذیت شده و ذهن او منحرف می شود . همین طور این مسایل سبب ساز می شود اطلاعات با اهمیت به مشقت قابل پرینت به چنگ آوردن بوده و فرد نمی تواند به خیر متاع را گزینش کند . شما خوب تر هست از یک فرمت معمولی به کار گیری فرمایید به صورتی که عکس هایی در باطن متن بیش تر شوند . بقیه ویژگی ها می تواند منجر سنگین وزن شدن صفحه، گم راه شدن استفاده کننده و اذیت شدن او شوند . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 14:20

۴- 
تالیف عنوان ها قدرتمند، ازبهترین رویه های ارتقاء ترافیک تارنما محسوب می شود عنوان ها یکی از اصلی ترین نصیب های محتوای شما می‌باشند .در صورتی‌که معلم نوشتن و ایجاد محتوا نیز باشید٬ سوای داشتن یک عنوان مطلوب و جذاب، متن شما چه بسا در‌صورتی‌که در محبوب ترین وبلاگ ها هم باشد خوانده نخواهد شد . برای مثال نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اکثر اوقات بیش از بیست عنوان گوناگون می نویسند و در نهایت از در بین آن‌ها عنوانی که به نظر ارتقا بازدید سایت را بالا میبرد گزینش مینمایند . 

طراحی سایت
بنابراین: 
قبلی 
از نشر هر مطلب به دقت در مسئله عنوان مطلبتون فکر نمایید که آیا مخاطبان را جذب خودش میکند؟ 
۵- 
آیا فکر می نمایید بالا بردن بازدید تارنما در گوگل ، سابق و بی اثر شده؟ سازگار کردن محتوا برای موتورهای کاوش هنوز هم یک اقدام باارزش و ارزنده می‌باشد . آیا برای بیشتر تصاویر وبسایتتان متن جایگزین، ایجاد می‌کنید؟ آیا لینک داخلی برای مطالب جدیدتان ساخت می‌کنید؟ در مورد meta description چطور؟ باصرفه سازی SEO صفحات هیچگاه کهن نمی شود بلکه به ارتقا ترافیک وب سایت ، نیز امداد می کند . و احتمالا بهتر بگم از محبوب ترین راه های ارتقا ترافیک تارنما سازگار کردن محتوا برای موتورهای کاوش می باشد . 

۶- 
لغت ها با اهمیت طولانی تر را انگیزه قرار دهید آیا تمامی کلمات اساسی که دارای ربط با تجارتتان است٬ پوشش داده اید؟ در صورتیکه چنین اقدامی را انجام داده اید، حال مقطع به کارگیری از عبارات اصلی طولانی تر نیز فرارسیده . لغت ها اصلی طولانی، مسئله دقت عمده جستجوگران وب میباشد . در صورتی‌که این دسته از کلمه ها حساس را به عنوان منتخب از هدف ها SEO سایتتان قرار ندهید، به این مفهوم هست که مخاطبانی که در جستجوی این لغات اساسی می‌باشند را از دست داده اید . 

۷- 
به عنوان مهمان، وب لاگ نویسی کنید برای ﺳﺎﺧﺖ اینترنت ﺳﺎﯾﺖ ﺣﺮﻓﻪ ای ، گذشته از این‌که اندیشه فرمایید گذاشتن نوشته در وب لاگ ها دوچندان قدیمی و فراموش شده است، می بایست این نکته را در حیث بگیرید که این سبک وب لاگ نویسی، فراموش شده و کهن نمی‌باشد . ارسال یک پست از یک میهمان در یک وبسایت معتبر، می‌تواند مورد ی ارتقاء ترافیک تارنما را، برای بالا بردن بازدید تارنما در گوگل فراهم سازد . این کار به بالابردن قیمت مارک شما بدون داشتن هیچ هزینه ای امداد می‌نماید . 

این هشدار را می‌دهیم که در طی هجده ماه قبل استاندارهای وب لاگ نویسی به صورت مهمان، به طور کلی تغییر و تحول کرده می‌باشد و متن های یکسان و پرتکرار شما ممکن هست اسپم درنظر گرفته شود که مجازات مشقت برای آن‌ها در نظر گرفته گردیده است . پس با احتیاط از این شیوه به کارگیری فرمایید . 

۸- 
دیگر افراد را تشویق کنید تا به صورت میهمان در بلاگ شما مطلب بنویسند وبلاگ نویسی به فیس میهمان مشابه به جاده ای دو طرفه می باشد . علاوه بر تولید مطالبی برای بلاگ های دیگر، از بقیه افراد دعوت نمایید تا بر روی سایت شما مقاله بنویسند . احتمالا آنها مطالب خودشان را در وبسایت شما به اشتراک خواهند گذاشت یا این که مطالب خویش را به وبسایت شما پیوند می کنند که سبب ساز می شود خوا‌نندگان نو به تارنما شما بیایند . فقط اطمینان حاصل نمائید که پست هایی که بر روی سایتتان قرار می‌دهید متن ها اصلی و با کیفیت، فارغ از لینک های اسپم باشد . زیرا گوگل درجه ی وبلاگ های با کیفیت زیر را کاهش میدهد . 

موتور های جستجو به بلاگ ها عشق دارا هستند که دارندگان وب لاگها را با دیگر وب لاگ داران بطور مکرر به نیز متصل کنند که جز راه های ارتقا ترافیک سایت محسوب می شود . 

۹- 
از Referral Traffic برای افزایش سایتتان به کار گیری کنید به جای سعی برای متقاعد کردن وب سایت های دیگر که به شما بک لینک و پیوند بدهند (که یک فرایند خسته کننده و زمانبر است)، محتوایی ساخت کنید که خواننده گان را ترغیب نماید به سایت شما مراجعه کنند و مطالب دارای ربط بیشتری در آن زمینه مطالعه نمایند . 

وقتی که یکی از نویسندگان ما به اسم Larry با بیان یک ضرب المثل به این زمینه اشاره کرد که وبسایت eBay از به روز رسانی الگوریتم پاندای گوگل ضربه خورده،‌ ما یک لینک مطمئن از وبسایت Ars Tecnica در قسمت “سردبیران منتخب” بدست آوردیم که از روش این بخش به New York Times و National Geographic هم پیوند می‌شدیم . در این مثال ما به صورت به طور کامل نامحسوس، ترافیک قابل توجهی را به وب سایت خودمان ارجاع دادیم . قبل از این کار خوب تر هست بیاموزید که چه دسته لینک و پیوند هایی کارآمدتر می باشد و به میزان قابل توجهی ترافیک را به سایت شما ارجاع می‌دهد و چطور از آن ها در پست های خود به کار گیری کنید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت: 14:23

هزینه 
ایجاد وبسایت با وردپرس خب 
مطلقا تا شرایط فعلی این سوال به ذهنتون رسیده که تولید یک وب­سایت از صفر تا صد چقدر هزینه بردار است؟ 
بعد از این‌که راه ساختن سایتتون رو گزینش کردید، می بایست یک هاست(میزبان وب) و دامین خریداری نمایید که در هم اکنون حاضر هزینه یک هاست حدودا از 100 هزار تومان استارت می‎‌شود(البته این مقدار در شرکت‌های مختلف مختلف است)، شما بایستی با دقت به نیاز سایتتون هاست مطلوب رو گزینش کنید . دو ملاک اساسی در قیمت خدمت هاست‌ها، فضای هاست و پهنای باند ماهیانه می­باشد که در اختیار شما قرار می‌دهند(هاست رو با توجه به حجم داده‌های سایتتون تعیین کنید) . 

بها دامین‌های پرکاربردی هم مثل com 139000 و ir 4500 تومان(در شرکت‌های مختلف مختلف است) است . درصورتی که نیز سایتتون رو با سیستم‌های رئیس محتوای رایگان مثل وردپرس منش اندازی کردید هزینه‌ی مازاد برای پشتیبانی سایتتون یا این که طراح اینترنت ندارید، صرفا برای خرید یک قالب حرفه­ای و مناسب باید حدود 100 هزار تومان هزینه کنید(قیمت قالب‌های متعدد گوناگون است)، برای اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات گوناگون به سایتتون از جمله صفحه‌ساز و تقویت سئو نیز می‌تونید از افزونه‌های حرفه‌ای استفاده کنید، که هزینه هر پلاگین می­تونه حدود 100 هزار تومان باشد(قیمت افزونه‌های مختلف گوناگون است) . 

استارت 
عمل با وردپرس در حالتی که 
شما هم می خواهید حاذق ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا را روی سایتتان نصب نمائید همین حال حاضر وردپرس را دانلود کنید! 

طراحی سایت در مشهد
در مرحله بعدی می بایست سایتتون رو روی سیستم فردی خودتون نصب و خط مش اندازی فرمائید . 

مشاهده 
یادگرفتن گرد‌همایی دوم اخذ 
نهایی ورژن وردپرس فارسی در شرای قصد دارید این آموزش‌ها را بصورت متنی و چهره ای مشاهده نمائید که همین مطلب را ادامه دهید و بعد به مقاله‌های بعدی یادگرفتن رایگان وردپرس مراجعه نمایید تا بصورت کاملا مجانی به شما شیوه منش اندازی وب سایت را توضیح دهیم . 

چنانچه قصد دارید این آموزش‌ها را بصورت ویدیویی دنبال نمائید می‌توانید از پکیج آموزش وردپرس به کارگیری فرمائید . در این پکیج شما را بصورت ویدیویی با رویه اندازی وبسایت آشنا خوا‌هیم کرد . 

در شرای قصد دارید خیلی حرفه‌ای باشید و پشت صحنه کسب‌وکارهای اینترنتی مثل مرزوبوم وردپرس را ملاحظه کنید و تجربیات یک‌سری ساله مدیر وبسایت کشور وردپرس را دریافت فرمائید میتوانید از پکیج جامع وبمستران طلایی استعمال نمائید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 14:00

گزینش دامنه : عملکرد نمایید برای وب وب سایت خود نامی انتخاب نمائید که کاربران بتوانند به راحتی به حافظه بسپارند . 
خدمت هاستینگ : فضای هست موضوع نیاز را از کمپانی های دارای اعتبار تنظیم فرمایید . 

طراحی سایت
تکنولوژی : زبانی که قصد داریم پباده سازی تارنما را به آن تکنولوژی رویه اندازی کنیم را گزینش می کنیم . 
گزینش انگیزه : انگیزه از اینترنت سایتمان را بسته به این که موضوع فعالیت شرکتی، فروشگاهی و … باشه رو مشخص و معلوم می کنیم . 
طرح و رنگ بندی : عملکرد فرمایید طرح و رنگ بندی قابل قبولی برای سایتتان انتخاب فرمایید چرا که بیشترین تاثیر را بر روی کاربر این مورد خواهد گذاشت . 
نقشه سایت : نقشه وبسایت و فلوچارت واضحی برای سایت خود رسم فرمائید . 
محتوا : کارایی فرمایید محتوای مطلوب برای وب سایتتان تنظیم فرمایید . کلیدواژه هایی که برای مطالب به کار گیری می فرمائید عملکرد کنید به رخ درستی گزینش نمائید . راهنمای بدون نقص گزینش کلید واژه و کلمه برای سئو خوب تر در اینترنت سایت ما یعنی وبسایت سازان جانور می باشد . 
مخاطبان : شما بایستی نظارت صحیحی از مجموعه مخاطبان تارنما خود داشته باشید و تارنما را برای آن ها بهینه فرمایید . 
تبلیغات : تلاش نمایید از تبلیغات زیاد در وبسایت به کارگیری ننمایید . تبلیغات فراوان باعث اذیت یوزرها شده و در غایت سبب ساز کاهش بازدید سایتتان خواهد گردید . 
پنجره های پاپ آپ : کارایی نمایید از پنجره های پاپ آپ در سایتتان به کار گیری نکنید . آمار نشان می دهند که بیش از 09 درصد یوزرها فارغ از قرائت محتوای این صفحه های آنان را می بندند . 
پباده سازی جذاب : پباده سازی بی آلایش البته حرفه ای برای اینترنت وب سایت خویش در حیث بگیرید . 
دکمه ها : کارایی کنید در طراحی صفحات خویش از دکمه های جذاب و با استایل تازه استعمال نمایید . فارغ از تردید یوزرها توجه بیشتری به باتن ها نسبت به پیوند های معمولی خواهند کرد . 
پس زمینه : هر چقدر می توانید تلاش فرمایید از طرح بی آلایش تری برای پس مورد سایتتان به کار گیری نمایید . 
تصاویر : تلاش نمایید از تصاویر با کیفیت ولی با حجم اندک به کار گیری نمائید . تصاویر را در صفحاتتان تکرار نکنید . فراموش نکنید به کار گیری نکردن از تصاویر خیلی خوبتر از به کار گیری از تصاویر بی ربط و بی کیفیت می باشد . 
ناوبری سهل وآسان : هر چقدر که می توانید همت فرمایید همه چیز در ساتتان در دسترس باشد . از منوهای پیچیده و تودرتو استعمال نکنید . 
منحصر به فرد به شخص : سعی کنید نیز از لحاظ محتوا و هم از حیث ظاهری اینترنت ساتتان اختصاصی به فرد باشد . اسکن کردن از وبسایت های دیگر به اعتبار آن ها خواهد افزود . 
به‌روز : عملکرد فرمایید از همگی لحاظ به‌روز باشید . 
سازمان‌دهی : تارنما های پیروز از سیستم جستجوی کاربردی و معمولی منفعت می برند . هر چقدر می توانید سیستم جستجوی هوشمندانه‌تری برای سایتتان بسازید . 
سازگاری : عملکرد کنید اینترنت سایتتان در هیچ کدوم از مرورگرا مشکلی در نمایش نداشته باشد . از استعمال ازالمان‌های متحرک اضافی در تارنما اجتناب فرمایید . 
وضوح کاغذ : عملکرد نمائید طراحی ریسپانسیو برای سایتتان در نظر بگیرید در این چهره سایتتان در هر دستگاهی با هر اندازه ای به صحت نمایش داده خواهد شد . در صورتی که سایتتان فاقد این قابلیت می باشد برای رفع این نقص‌ می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید . برای این منظور از ورقه ی تماس با ما اقدام نمایید . 
کانال های اجتماعی : استفاده از شبکه‌های اجتماعی تاثیر مضاعف متعددی بر آمار سایتتان خواهد گذاشت . 
امکان اشتراک گذاری برای مطالبتان را فراموش نکنید!

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 5 مرداد 1398 ساعت: 12:11

ویژگیهای 
PHP 6 در دوران نگارش این متن، PHP 6 در نسخه بتا یا این که آزمایشی خویش قرار دارد و قرار است تا پایان سال 2007 میلادی خارج داده شود . تصمیم بر راز اینکه آیا این ورژن می بایست نسخه ای اساسی باشد (نسخه 6) یا این که نسخه ای میانی، به وسیله بخش اعظمی زمینه دعوا قرار گرفته می‌باشد و آنطور که بنظر می برسد اکثری از تست کنندگان این نسخه، آن را ورژن ای اساسی می دانند چرا که دستکم یک خصوصیت حساس به آن بیش تر گردیده است: پشتیبانی از یونیکد . در هر صورت، در دنیای برنامه نویسی، عبارت تغییر‌و تحول مهم، بیان‌کننده چشمگیر و قابل حس بودن می باشد در فیض نباید اجازه اعطا کرد تا ویژگیهای دارای اهمیت دیگر اضافه گردیده به این نسخه، نادیده گرفته شوند . 

طراحی سایت
لیستی از تغییرات مهمی که یاور این ورژن ارائه گردیده اند در ذیل آورده شده است: پشتیبانی از یونیکد: پشتیبانی از یونیکد در این ورژن بیش تر گردیده می‌باشد که باعث می شود تا تولید برنامه های چندین زبانه آسوده خیس فیس گیرد . 
ارتقای امنیت: افزایش امنیت ترقی متعددی در این نسخه کرده میباشد و بطرز چشمگیری باعث به کاهش مشکلات امنیتی گردیده می باشد که شاید بتوان اظهار کرد نقص‌ این زبان نبوده بلکه از اشتباهات برنامه نویسان نامتجرب ناشی می شدند . این مساله در فصل 2 مسئله دعوا قرار خواهند گرفت . 
ویژگیهای و بنا های نو زبان: یکسری از ویژگیهای دستوری جدید به این نسخه طولانی تر گردیده اند که مهمترین آنها شامل، متغیرهای صحیح جور 64 بیتی، ساختار نو foreach برای آرایه های چندین بعدی و پشتیبانی از break و label ها . بعضا از این ویژگیها در فصل 3 نظارت خواهند شد . 
در دوران نگارش این کتاب، محبوبیت PHP در اوج خویش قرار دارد . بر طبق گزارشات Netcraft، PHP بر روی بیش از 20 میلیون دامنه نصب شده می‌باشد . بر طبق گزارشات شرکت E-Soft، PHP مشهورترین ماژول Apache هست که در بیش از 40 درصد از از سیستم های Apache نصب گردیده می‌باشد . 

تا به اینجا در این فصل، تنها به چک ویژگیهای ویژه این گویش در هر نسخه پرداختیم . هر ورژن مجموعه ای از مشخصه ها را مشتمل بر می شود که نقش مهمی را در جذب و مراقبت استفاده کنندگان بر عهده داراست . در بخش بعد، با ویژگیهای حیاتی این لهجه بخش اعظم آشنا خواهید شد . 

توجه: امکان دارد تعجب نمائید چرا تنها از نسخه های 4، 5 و 6 در این فصل کلام شد . و ممکن هست این سوال نیز پیش آید که آیا نسخه آخر، مهمترین نسخه این لهجه نیست؟ درحالیکه شما را به استعمال از آخرین ورژن پایدار این زبان تشویق می کنیم، البته نسخه های 4 و 5 مسئله مقبولیت و به کارگیری زیادی قرار گرفته اند و احتمال آنکه خیلی زود از صحنه زقابت بیرون شوند تحت خواهد بود . در سود داشتن دیدی در مورد قابلیتهای هر ورژن و محدودیتهای آنها، در فعالیت ایده خیر و خوبی می باشد، بخصوص در صورتیکه با مشتریانی فعالیت فرمائید که تمایلی به استعمال از بروزترین تکنولوژیهای PHP را ندارند . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 3 مرداد 1398 ساعت: 13:48

با توجه به مطالب قبلی که چگونگی ساخت دامنه و هاست و آپ تایم را توضیح داده‌ایم آنگاه از اتمام رساندن این پروسه به سراغ تراز بعدی یعنی پهنای باند میرویم . 

پهنای 
باند چیست؟ پهنای باند اندازه حجمی می باشد که شما برای کاربران خود در گزینش می کنید تا بتوانند وب سایت شما را تماشا نمایند . یعنی داده ها از وب سایت شما به کاربری که درخواست داده ها داده است منتقل شود . هر چقدر حجم اطلاعاتی که استفاده کننده از اینترنت سایت شما اخذ میکند بیشتر باشد و کاربران بیشتری از سایت شما دیدن کنند داده ها بیشتری منتقل می گردد در نتیجه می بایست حجم پهنای باند خود را جوری تهیه فرمائید که مطابق با انتقال داده ها سایتان باشد . 

طراحی سایت

پهنای 
باند - تیم مهندسین نیکان 


چه 
حجمی را می بایست در لحاظ گرفت؟ پهنای باند شما بستگی به بازدید از اینترنت سایت و دارای شهرت بودن آن داراست و پس از آن به حجم اطلاعات اینترنت وب سایت بستگی داراست . باید دقت داشته باشیم که حجم پهنای باند بازه زمانی هنگامی ندارد . 

آیا 
پهنای باند نامحدود وجود دارد؟ برخی از شرکت‌هایی که اینترنت هاستینگ ارائه می دهند با وعده حجم پهنای باند نامحدود یوزرها را گمراه می کنند و به آن‌ها وعده‌های دروغین می‌دهند که میتوانند حجم نامحدود داشته باشند . این مسئله صدق ندارد و پیشنهاد ما به شما این می‌باشد که از این گونه شرکت‌ها که از اطلاعات کم کاربران سواستفاده می کنند پرهیز فرمائید زیرا این فعالیت قابلیت و امکان پذیر نمی‌باشد و عملی کردن این فعالیت خیلی مشقت بار می‌باشد و قابلیت ناپذیر . شما می‌توانید اینگونه تصور فرمایید که هر ماه پهنای باند نامحدود با مبلغ ارزانی داشته باشید اما کمپانی های بزرگ نظیر مایکروسافت، گوگل و . . . 
از هاستینگ آن‌ها به کار گیری نکند و یا کمپانی‌های تعالی جهان از پهنای باند نامحدوده آنها به کار گیری نکند و در صورتی‌که این عمل عملی هست چرا تمامی شرکت‌ها این خصوصیت را ارائه نمی‌دهند؟ 

 

برخی از شرکت‌ها نیز با ادعایی که می توانند که این فعالیت را انجام دهند پول شما را گرفته و پس از تعدادی وقت که سرور آنان دچار اختلال شد و یا این که حجم پهنای باند آن‌ها اتمام پیدا کرد شرکت را تعطیل میکنند و هیچی ردی از خود به جا نمی‌گذارند . و برخی از آنان طوری وانمود می کنند هنگامی سایت شما آغاز به فعالیت کرد و از حد پولی که پرداخت کرده‌اید بگذرد از شما شارژ اضافه درخواست می کنند و یا این که دسترسی به برخی از فایل‌های دانلودی سایت شما را قطع میکنند . 


هم اکنون 
نظر شما در زمینه یک کمپانی عالی که بتواند شما را عالی پشتیبانی نماید چیست؟ 
می توانیم یک کمپانی با کادری چابکدست با پشتیبانی حاذق و قیمت‌های مناسب به شما توصیه کنیم . برای اطلاعات اکثر به تارنما nikan .ir مراجعه فرمایید و یا این که با شماره 021284242 تماس حاصل کنید . مطمئن باشید با تیم مهندسین نیکان می توانید تمام خواسته هایتان را براورده فرمائید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت: 13:42